Par mani

Mans fotoattēls
Kurzeme, Latvia
Draugi mani sauc par Bohēmu, Sančo, Miķeleni. Pēdējais ir mīļš, jo par Miķeli sauc arī manu kaķi :)) beet vislabāk man gan atbilstu tas bohēmiskais nosaukums ;) *Patīk mūzika, māksla, viss, kas saistīts ar šīm lietām; *Man somā vienmēr būs līdzi kāda grāmata, lai kur es arī ietu :D; *Mēdzu ķemmēt matus arī kkur dodoties - pa ceļam; *Patīk ašās idejas; *Krāsa - sarkana! *Es esmu es tikai ar acu zīmuli :D Bet visumā esmu diezgan mierīga.. Ar retiem izņēmumiem :D

piektdiena, 2010. gada 12. novembris

^^

Čau, čau čau! :)

Man tagad labs garīgaisss (sun) visbiežāk, kad to pasaka, tas pazūd. Un tā nejauki pazūd. 
Šodien es beidzot parunājos ar vienu cilvēku. Viņš laikam jūtas labāk, kā nedēļas laikā uz atpakaļu raugoties. Es ļoti ceru. :)
Un vēl es vakar uzstādīju jaunu rekordu, čatojot ar mīļu draugu, vakar man sanāca šorīt plkst. 6os aiziet gulēt :D
Jā.. tāpēc tagad, kad pulkstens rāda gandrīz sešus vakarā, es jūtos apmēram.. kā pusdienlaikā :)

Gribēju kaut ko foršu pateikt, bet izkrita no prāta |( Mmm. Aij, lai paliek, gan pats atnāks. 

Es jau sapņoju par to, ko darīšu decembrī. Neskaitot lielo skolu, kurā nāksies visu saraut.. Man tikai tagad atausa atmiņā, ka decembra mēnesis taču nebūs pilns.. Brīvdienas taču. Ai, nē!!!! Atkal brīvdienas!!!!!!!! Nu, vismaz ceru, ka tās sanāks mazāk pavadīt šeit, mājās.. Esmu jau iecerējusi tikties ar manām mīļajām, un vēl arī aizbraukt uz Rīgu! Ak, es viņu vienkārši mīlu! :) Ilgi nav būts.. Kāds mēnesis, jā. 
 Un tad vēl jāpaskatās, uz kādu koncertiņu varētu aiziet. Ja nebūs pārāk dārgas biļetes. Vēl jau dvēsele pieprasa arī teātri. Ļoti ļoti. 

Tā es tagad sāku domāt, ko šovakar varētu padarīt. Ciemos neviens nenāks. Arī mammītes dēļ. Bet vispār laikam otro dienu no vietas līst lietus. Un tas aukstais. 
Es netik nekur netieku. Man nav nekā garšīga, jo tuvākais veikals, kurā kaut ko tādu var iegādāties, atrodas 5km no manis. Un man uz to tikt pašai ir pavisam nereāli. Nē, nu reāli jau ir. Bet.. Aij. 

Būs jāpadraudzējas atkal ar klavierēm. Vismaz tajā ziņā man viss progresē. Pat kreisā kāja iemācījusies spiest pedāli :D

Mani satrauc doma, ka es atkal laicīgi normāli nevarēšu aizmigt. Tas galīgi nav forši :(

Un vēl es vēlos.. Es ceru.. Ka.. Bet jāuzmanās arī no tā, ko ļoti vēlas, jo tas var arī reiz piepildīties ;)
Vispār tas bija mazliet savādākiem vārdiem sacīts, bet nu... Nav jēgas meklēt lēnā neta dēļ :/

Es ilgojos pēc baltā laika, kad ir pirmais un  noturīgais sniegs, tas mīkstais un gurkstošais, kad nav vēl visai auksts; domas ir daudz gaišākas, un darbi vedas daudz raitāk... (heart)

Šitas tapa kādā janvāra dienā, kad devos uz diriģēšanu pie pasniedzējas. Un tie cilvēki gados, blakus viens otram šķita tik... Tik... Es nezinu. Tas bija skaisti :)


Pagaidām atā. Jaukas brīvdienas jums un man (sun)


3 komentāri: