Par mani

Mans fotoattēls
Kurzeme, Latvia
Draugi mani sauc par Bohēmu, Sančo, Miķeleni. Pēdējais ir mīļš, jo par Miķeli sauc arī manu kaķi :)) beet vislabāk man gan atbilstu tas bohēmiskais nosaukums ;) *Patīk mūzika, māksla, viss, kas saistīts ar šīm lietām; *Man somā vienmēr būs līdzi kāda grāmata, lai kur es arī ietu :D; *Mēdzu ķemmēt matus arī kkur dodoties - pa ceļam; *Patīk ašās idejas; *Krāsa - sarkana! *Es esmu es tikai ar acu zīmuli :D Bet visumā esmu diezgan mierīga.. Ar retiem izņēmumiem :D

piektdiena, 2010. gada 5. novembris

Piektdiena klāt!

Čauuu!
Hāh, ja es būtu uz divām kājām, droši vien nezinātu, uz kuru pusi šodien doties. BET! Visi kkur taisās, brauc, skrien - uz monopola vakaru, uz tusiņu, uz koncertu, uz balli.. foorši (sun) nē, nu nav jau tā, ka jūtos atstumta, man pat piedāvāja arī doties uz končīti, bet pieklājīgi atteicu. Ko tad es tur darītu? Ar tiem kruķiem liktos sķībi dēļ kāda izciļņa un kko atkal lauztu (tfū, tfū, tfū). 

Vispār es šodien izrevidēju savus draugus. Piedošanu tiem, kuri to ņems pie sirds. It's not my problem.

Vispār2 šajās dienās nav nekas īpaši foršs noticies. Izņemot to, ka pusi dienas lasīju mazu bērnu izteicienus. Tik smieklīgi un mīļi (sun)
Es arī gribu ģimeni. Savu. Tā jau runā, ka visam savs laiks. 

Vispār3 aizvakar iegāju gulēt ap astoņiem vakarā, kad naktī pamodos, pasēdēju pie pc, un pēc tam ILGI nevarēju aizmigt. Nāca prātā senās atmiņas un visādas domas. Un tās izsecināja, ka vispār stulbi iemīlēties jaunībā. Ja tas tiek nelolots/izpostīts/palaists un bijis īsts. Traki. Kam tā ir. Un kam ir tā bijis un būs. 

Vispār4 ir teiciens - kas daudz smejas, pēc tam rūgti raud. Vakar sanāca pasmieties par visādiem jociņiem. Un tagad gan laikam grib notikt gluži pretējais. 

Jā. Un man nenormāli pietrūkst manu mīļo draudzeņu :( ;( (Hug)

Vairāk es nezinu, ko pateikt. Nav rakstāmais pāris dienas. 


Ā, rīt jāskatās filma 60-to gadu stilā (dance) Neatceros kā sauc un pa kuru kanālu rādīts, bet es jau zinu, ka būs forša :D
Ā2 Man šodien ir ņamma - kartupeļu rupjās pankūkas ar ķiploku mērcīti (lick) Hāh,bet jums nav! :p
Davai. 
Lai forša piektdiena!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru