Par mani

Mans fotoattēls
Kurzeme, Latvia
Draugi mani sauc par Bohēmu, Sančo, Miķeleni. Pēdējais ir mīļš, jo par Miķeli sauc arī manu kaķi :)) beet vislabāk man gan atbilstu tas bohēmiskais nosaukums ;) *Patīk mūzika, māksla, viss, kas saistīts ar šīm lietām; *Man somā vienmēr būs līdzi kāda grāmata, lai kur es arī ietu :D; *Mēdzu ķemmēt matus arī kkur dodoties - pa ceļam; *Patīk ašās idejas; *Krāsa - sarkana! *Es esmu es tikai ar acu zīmuli :D Bet visumā esmu diezgan mierīga.. Ar retiem izņēmumiem :D

otrdiena, 2010. gada 2. novembris

Dzimumdiena.

Nu tad! - Tosts par šodienu!
Precīzāk gan būtu teikt - dzimumnakts/dzimumrīts. Bet tas pirmais vēl pikantāk izklausās par otro (giggle). Diezgan liels apmulsums, kā jau ar pirmo ziņu, bet tādi, kā es, to sapratīs ;D
Hmm, lapas nosaukums diezgan nostaļģisks, bet atmiņas reiz visus mūs tādus padara, kad uzbrūk. Bez mūsu aizsardzības, so... Kad paliek grūti, literatūra Tevi sauc vai arī gribas palasīties ko sirdi plosošu, vai tieši pretēji - kaut ko vienkārši neiedomājami stulbu, tad iegriezieties šeit.. Visumā tiks rakstīts par ikdienas notikumiem (tikai ne par neīpašiem, bet.. who knows :? ), droši vien arī kāds citāts tiks saglabāts - izrakstīts no grāmatas, vai izrauts no kādas filmas..  Protams, arīdzan prasti pieraksti, skricelējumi etc.. bet - ar odziņu - man, bez jebkādas izteikšanas - jums (vai varbūt tomēr?) Vienā vārdā sakot - kā jau dienasgrāmata!
Laabi, jaukie, kas šeit iegriežas - turiet rajonu!! ;D Un sevi arī - savādāk būs tā kā ar mani. ^^ Mhm, es saku :D
Cheers!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru