Par mani

Mans fotoattēls
Kurzeme, Latvia
Draugi mani sauc par Bohēmu, Sančo, Miķeleni. Pēdējais ir mīļš, jo par Miķeli sauc arī manu kaķi :)) beet vislabāk man gan atbilstu tas bohēmiskais nosaukums ;) *Patīk mūzika, māksla, viss, kas saistīts ar šīm lietām; *Man somā vienmēr būs līdzi kāda grāmata, lai kur es arī ietu :D; *Mēdzu ķemmēt matus arī kkur dodoties - pa ceļam; *Patīk ašās idejas; *Krāsa - sarkana! *Es esmu es tikai ar acu zīmuli :D Bet visumā esmu diezgan mierīga.. Ar retiem izņēmumiem :D

otrdiena, 2010. gada 2. novembris

Lietderīgi pavadot lauztās kājas dienas... :p

Tā kā man ir lauzta kāja, respektīvi, papēdis, tad lai istabā sēžot nezaudētu galīgi pēdējās sakarīgās prāta paliekas, kaut kas ir jādara. Nemaz nerunājot par studiju parādiem, kas jau iekrājušies |(
Nūu, tātad. Janvārī būs sesija, (es ceru, ka līdz tam laikam es pat mācēšu staigāt neklibojot), un man pasniedz arī tādu priekšmetu kā Klavierspēle. Allright, īstenībā jau man tikai 1x nedēļā jāatrāda, ko esmu sadarījusi, un vai vispār esmu progresējusi vai nē. Pārējais viss ir patstāvīgais darbs. Tā nu es šajā Klavierspēlē esmu izvēlējusies poļu komponista Frederika Šopēna (tas īstenībā ir mans mīļākais. Es domāju - mīļākais komponists :p ) Noktirni nr 13. Paskatījos, noklausījos to youtube.com un nonācu pie secinājuma, ka tik izcili es to nenospēlēšu, jo: 
1) laika līdz janvārim vairs nav daudz;
2) neesmu diemžēl profesionālis. 

Bet - gods un prieks to mācīties.
Kam patīk klasika - ie4ekojiet ;)


http://www.youtube.com/watch?v=DjRky-ACSJg&feature=related

P.s gan kādu dien te parādīsies kāds nekvalitatīvs video arī ar manu spēlēšanu :D
P.s2 nuu ja ņem vērā, ka klavieru taustiņi visur vienādos izmēros, tad manas rokas, salīdzinot ar Lugansky k-ga rokām ir uz pusi mazākas. Es domāju, plaukstas tieši..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru