Par mani

Mans fotoattēls
Kurzeme, Latvia
Draugi mani sauc par Bohēmu, Sančo, Miķeleni. Pēdējais ir mīļš, jo par Miķeli sauc arī manu kaķi :)) beet vislabāk man gan atbilstu tas bohēmiskais nosaukums ;) *Patīk mūzika, māksla, viss, kas saistīts ar šīm lietām; *Man somā vienmēr būs līdzi kāda grāmata, lai kur es arī ietu :D; *Mēdzu ķemmēt matus arī kkur dodoties - pa ceļam; *Patīk ašās idejas; *Krāsa - sarkana! *Es esmu es tikai ar acu zīmuli :D Bet visumā esmu diezgan mierīga.. Ar retiem izņēmumiem :D

trešdiena, 2010. gada 3. novembris

Nedēļas vidus

Heii! Šodien pavisam pelēka un lietaina diena. Pavisam, pavisam. Un tāda neforši  lietaina. Rokas neceļas neko darīt. Laikam būs sevi jāpiespiež vairāk. Vai arī mammītei taisnība, ka - jo vēlāk ceļas, jo grūtāk ko padarīt. :/ 
Vakar es vīlos vienā cilvēkā. Tas arī noteikti spēlē lomu šīs dienas pelēkumā. Atceros, kā man reiz ko tādu pateica, es joprojām nezinu par ko gan, bet tas tā sāpēja.. Tagad jau gan laiks nedaudz pagājis kopš tā brīža, un laikam arī tas ticis piedots. ^^


Šodien mans rīts sākās 12:54. Un es atkal došos gulēt. Ir 14:23. Goodnight! :p

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru